Romantica din viata reala: cuplurile care si-au intalnit meciul in timpul calatoriilor

Cuprins:

Video: Povestea de dragoste a unui soldat FILM CRESTIN 2024, Iulie

Anonim

Pe măsură ce vremea devine mohorâtă și Februarie trece, poate nu există un răgaz mai mare de la sfârșitul iernii decât pop-ul de culoare pe care îl aduce Ziua Îndrăgostiților. Indiferent dacă este căsătorit, întâlnit sau singur, există o bucurie care se găsește în poveștile de dragoste, în special atunci când povestea este o întâmplare întâlnită în timpul călătoriei.

Nu este un secret faptul că călătoriile sunt favorabile romantismului - o plimbare de-a lungul Senei din Paris, o întâlnire serendipită cu un străin frumos din Buenos Aires, un sărut târziu de noapte pe o plajă din Panama - s-a raportat că o călătorie poate condimenta sexul și chiar ajută la repararea unei inimi frânte.

Următoarele romanțe din viața reală au loc în destinații îndepărtate, la kilometri de casele și zonele de confort ale oamenilor care le spun. Există Mark Choi și povestea lui despre un aeroport fortuit, alături de viitoarea sa soție. Există Betine Gjoelberg și plimbarea cu metroul care i-a schimbat definitiv viața. Există Lola Méndez, pentru care fiecare dată este o nouă aventură în străinătate. Fiecare dintre următoarele povești este o amintire despre cum iubirea te poate găsi în cele mai improbabile locuri.

Găsirea celei din Africa de Sud.

„Am fost în vacanță cu un prieten de-al meu din Cape Town în luna august și am făcut o zi până la Cape Point pentru a vedea priveliștile uimitoare care privesc spre sud, nu există literalmente nimic între Antarctica și acolo. Există un loc cu adevărat special, numit Dias Beach, la aproximativ 10 minute de mers pe jos de stânci. Valurile au fost enorme și au fost câțiva nebuni care încercau să le navigheze (rețineți că a fost mijlocul iernii!). Plaja era goală, cu excepția câtorva persoane, una dintre ele fiind această frumoasă fată blondă și am ajuns să vorbim.

Am crezut că este uimitoare. Timpul a fost scurt și a trebuit să plecăm, așa că ne-am luat rămas bun și am mers pe căile noastre separate. Este sigur să spun că am fost puțin dezamăgit. La întoarcere, prietena mea mi-a sugerat să ne oprim câțiva kilometri pe drum, la un loc faimos pentru pinguini sălbatici și o jumătate de oră mai târziu, din întâmplare, a apărut din nou alături de prietenii ei. Nu aveam de gând să o las să dispară din nou, așa că am dat peste și am primit numărul ei. Am plecat pentru o întâlnire în noaptea aceea în Cape Town, iar restul - cum se spune - este istorie! A doua noastră întâlnire a fost de fapt la München, iar a treia noastră la Barcelona. ” -Ben Shacham, directorul operațiunilor la Trip Trip

O poveste de dragoste „a lui” și „a lui”.

„Am fost colaboratori la Londra și am devenit apropiați, deși nimic nu a fost„ înțeles ”. Întâmplător, mi-a sugerat să vin cu ea în China; întâmplător, am spus că da. Hong Kong era un zid de căldură, așa că, când am traversat Cantonul și s-a deschis cerul, am convenit telepatic să stăm pe ploaie, în timp ce localnicii priveau doi englezi ciudați. În Guilin, ne-am minunat de dealurile carstice cu cupole, am mâncat portocalele verzi și am privit cerul devenind roz sau violet. Ne-am scăldat în râul Li și după aceea ne-am îmbrăcat cămășile celuilalt și am găsit o celulă privată într-o cămin pentru bărbați pentru un yen pe noapte. Purta o pălărie albă, cu margele largă.

„În Hong Kong, ne-am sărutat cu susul în jos, în timp ce ne-am aplecat peste peretele de pe puntea de observare a Centrului Hopewell. Era (relativ) sigur: nu puteam să cad mai departe decât făcusem deja. ” -G (lui)

„Himalaya s-a atins mult sub zborul nostru, strecurat de răsărit de aur roz. Nu ajungi mult mai sus decât atât. Deși am făcut-o. Departe de acasă într-un ținut ciudat, cu o limbă necunoscută. Am mers, am vorbit, ne-am pierdut. Am întârziat un tifon. Avem mușcătoare și mușcătoare de țânțari și ploaie. Ne-a plăcut totul despre asta și, în cele din urmă, reciproc.

„Am cumpărat un felinar precum cel care se balansă pe cheiul de pe insula Lamma. Am aruncat o sticlă de vin de șarpe pe trotuar, unde s-a zdrobit și s-a înăbușit, înmuindu-ne și tăindu-mi degetul mare. Am făcut un pact pentru a ne întâlni cu 10 ani mai târziu până la jumătatea drumului Emei Shan - un munte budist sacru - în cazul în care ne-am pierde unul pe altul undeva. I-am fluturat avionul înapoi spre Londra și m-am îndreptat spre Australia. Pe noul meu Walkman, am jucat foarte tare banda lui de compilare. Acestea au fost lucrurile

și visurile noastre au fost făcute. ” -A (Hers)

Cuplurile care călătoresc împreună, rămân împreună.

„Când l-am întâlnit pe Jeff pentru prima dată în New York, aveam de gând să călătoresc la Londra pentru a trece în revistă câteva hoteluri în luna următoare. Întâlnisem o lună când ieșisem la băuturi într-o seară și, după ce am recunoscut o bere prea multă, l-am invitat pe Jeff să se alăture mie la Londra. Am fost întotdeauna o persoană destul de impulsivă, așa că am fost surprins când Jeff mi-a asortat spontaneitatea și am spus că da!

„În calitate de cuplu nou conceput, am zburat la Londra, hotărând mai degrabă ultimul moment să extindem călătoria pentru a include Parisul. Deși am fost în Franța de multe ori înainte, nu există nimic de genul să mă îndrăgostesc de fundalul Parisului. Eram clișeul romantic suprem: dansul pe străzi, mersul pe jos pe Sena, lăsând o încuietoare pe podul Ponts des Artes, împărtășind produse de patiserie de Notre Dame. Călătoria împreună ne-a permis să ne conectăm într-un mod mai profund, în timp ce ne confruntăm cu barierele de limbă, ne-am pierdut și ne-am râs drumul prin amintirile de călătorie. A fost cea mai romantică călătorie, iar la întoarcerea noastră la New York, am decis rapid să ne mutăm împreună. Amuzamentul nostru învolburat a înflorit doar în timp, iar astăzi - ani mai târziu - suntem încă împreună, călătorim și ne pregătim pentru următoarea noastră mare aventură în Asia. ” -Nikki Vargas, editor de turism al Călătoriei Culturii

O poveste de dragoste internațională.

„L-am cunoscut pe tipul meu la Madrid în martie trecut, dar am plecat în Italia doar trei luni mai târziu, în mai. Niciunul dintre noi nu a dorit vreodată (sau nu a dorit) să fim într-o relație de lungă distanță, dar călătoria ne-a ținut împreună. În luna mai, am petrecut un weekend romantic la Bologna, mâncând totul la vedere. În iulie, am mers la Veneția și ne-am plimbat pe canale sub lumina lunii. M-a cunoscut în Fez, Maroc, în octombrie, pentru a-mi sărbători ziua de naștere și m-am întors la Madrid două săptămâni în decembrie pentru sărbători. În ciuda distanței, am reușit să ne îndrăgostim călătorind împreună și explorând noi orașe. Curiozitatea și aprecierea noastră reciprocă pentru alte culturi au ajutat la crearea unei legături profunde între noi. Sunt voluntar în India de șase luni și intenționează să vină în vizită la festivalul Holi din martie. Va trece un an de când ne-am întâlnit și al treilea continent pe care l-am vizitat împreună. " -Lola Méndez a domnișoarei Filatelista.

Iubire în vremea rucsacului.

„Mi-am întâlnit soțul și partenerul de călătorie într-o călătorie cu trenul între Cracovia și Budapesta. Mai precis a fost un petic de mizerie aleatoriu în Slovacia din mijlocul nicăierii. Acolo am văzut un drăguț rucsac alergat în trenul nostru. Am întrebat colegii mei de tren australieni de ce ar exista un rucsac aici, când au spus că o cunosc. Se dovedește că a fost închisă din mașina adormită și a trebuit să alerge dintr-o mașină pe alta pentru a intra înăuntru înainte ca trenul să înceapă să se deplaseze din nou. Am băut în mica noastră cameră cu suprapuse și mi-am petrecut noaptea muncind curajul să-i cer adresa de e-mail. A fost o întorsătură ciudată de soartă pe care am ajuns la aceeași pensiune din Budapesta - 10 ani mai târziu ne-am întors împreună în aceeași pensiune împreună. ” -Shaun Robertson din Viața asta în călătorie.

Întâlnindu-și viitoarea soție la aeroport.

„Eu și soția mea am mers la liceu împreună. Ea a stat un an sub mine și, în timp ce eram cunoscuți și mai mulți prieteni de prieteni pe atunci, ne-am văzut cu siguranță, ocazional, în locuri aleatorii de-a lungul anilor.

„M-am mutat la New York la scurt timp după facultate și am început să lucrez aici. În octombrie 2013, unul dintre prietenii mei s-a căsătorit în Texas și am călătorit înapoi pentru nuntă. Am rămas în terminal, m-am încurcat cu camera foto, când cineva mi-a cerut să ies din drum, pentru a putea folosi priza pentru a-și conecta telefonul. Când am ridicat privirea, am fost uluit să văd o față familiară. Viitoarea mea soție m-a recunoscut instantaneu și am aflat curând că lucra pentru un client din New York și tocmai se mutase acolo. Am spus imediat că trebuie să ne reunim odată ce am fost amândoi din nou în oraș și am făcut schimb de informații de contact. Ne-am urcat în (același) avion și am zburat înapoi în Texas.

„Iată și iată, în acel sfârșit de săptămână, uraganul Sandy a lovit și am rămas blocați în Texas la nesfârșit. Profitând din plin de timp, am decis să mergem pe câteva date, iar restul a decolat de acolo. ” -Mark Choi, Redacție și videoclipuri comerciale la Trip Trip.