Aceste pași în străinătate te vor face să te gândești de două ori înainte de a rezerva o escapadă romantică

Cuprins:

Video: CUM SĂ IEȘIM BINE ÎN FOTOGRAFII - Alături de tine cu Andreea Grigorescu 2024, Iulie

Anonim

Pentru cei care o fac printr-o săptămână distanță, vacanța unui cuplu poate solidifica o legătură, îmbunătăți viața sexuală și duce la o relație de lungă durată. Sau poate duce la o destrămare rapidă și brutală înainte de a avea șansa de a încerca scutirea de taxe străine.

Plecarea cu partenerul tău poate crea sau rupe o relație. Pentru mulți, este pentru prima dată când petreceți în fiecare minut cu partenerul dvs. - de la bufeturi la micul dejun și excursii pe șezlong, până la scorbutul pe plajă pentru cină, fiind în același timp aglomerate de restauratori prea dornici.

Dar uneori nu merge la plan. Fie că un zbor de două săptămâni la Alicante care s-a încheiat în dezastru sau o călătorie de cupluri în Asia de Sud-Est, care s-a încheiat când missusul a fugit cu un surfer Bali, știm cu toții pe cineva care și-a rupt inima în străinătate. Aici prietenii și familia Culturii Culturii își spun poveștile.

Crăciun de inimă pe drumul XX © Alex Mellon

Probleme în Thailanda

„Am văzut-o pe această fată de scurtă vreme la Londra, când s-a mutat la Bangkok pentru o facultate. Înainte de a pleca, a menționat că ar trebui să vin în vizită și, dacă mi-a plăcut, ia în considerare să mă mișc o perioadă în care termenul ei a trecut.

În câteva zile de la rezervarea biletelor mele, totul a început să devină un pic ciudat și încordat prin apelurile telefonice constante, îndelungate, de noapte târzie.

De când am cumpărat biletele, m-am angajat să ies și să-l fac să funcționeze, fie într-o relație romantică, fie ca prieteni.

În ziua în care am ajuns a fost foarte nervoasă, dar am crezut că nu va fi atât de rău cum îmi făceam în cap.

Ne-am întâlnit la aeroport și după ce mi-am dat jos geantele la apartamentul ei am ieșit la o băutură. Din păcate, am mers pe Khaosan Road - o zi modernă Sodoma sau Gomora - și, cu siguranță, nu este locul potrivit pentru a prinde și a curăța aerul.

Am ajuns într-un bar cu prietenii ei de la universitate. Pentru a trece prin anxietate și stânjeneală, am băut găleți copioase de whisky. După un timp, tensiunea a fost prea mare, așa că am ieșit afară pentru a obține aer. Când am revenit, am fost întâmpinat de vederea sărutării noului ei iubit.

Ne-am întors în apartamentul ei, unde a izbucnit un argument care a continuat toată noaptea, în afară de scurte momente de liniște punctate de mine vărsând gălețile de whisky pe care le consumasem mai devreme.

Dimineața mi-a spus că nu mai pot sta la apartamentul ei și m-a dat afară pe stradă. Aceasta a fost prima zi a călătoriei mele romantice de trei săptămâni în Thailanda. ” A, Londra

Inimile se rup ca o baghetă proaspăt coaptă © Alex Mellon

Pisi la Paris

„Am văzut-o pe această fată de câteva luni și am decis să o surprind cu o lungă călătorie de weekend la Paris, romantic știu. În mintea mea, ne-am imaginat sorbind cafele lângă Louvre, furând un sărut sub Turnul Eiffel și mergând cu brațul în brațe pe Champs-Élysées. Ar fi o șansă pentru noi să scăpăm de seriozitatea muncii și să dăm drumul.

Aș fi pregătit totul până la un tee, dar așa cum se spune, viața nu merge întotdeauna așa cum ai planificat. Când am ajuns la hotel, în apropiere de stația Gare Du Nord, nu părea nimic ca anunțul și am petrecut ore întregi încercând să găsim altul înainte de a ne resemna la soarta noastră și a ne înghesui într-o cameră dărăpănată și murdară. Idealul meu de cărți poștale despre Champs-Élysées a fost spulberat atunci când am fost înțepeniți de prețurile nebune, care, pe un buget, ne-au lăsat puțin de cheltuit.

Câteva zile lungi în apropiere s-au rupt și împărtășind un pat cu niște pete cu aspect dubioase, au început să pună presiune asupra relației noastre tinere. Obosiți și clar dornici să ajungă acasă, ne-am certat constant în timpul vacanței. Unghia finală în sicriu lipsea aproape de zborul de întoarcere care a provocat un coronarian minor și ne-a lăsat să avem nevoie de o vacanță din vacanța noastră.

Fostul meu, care, se pare, a fost un credincios masiv în astrologie și tarot, a luat călătoria dezastruoasă ca un semn al lucrurilor viitoare. Nu am vorbit câteva zile după întoarcerea acasă și ne-am despărțit într-o săptămână. Încă îl învinovățesc pe Paris, dar poate că nu trebuia să fie. ” A, Manchester